Sine Wave (Andullatietherapie)

Doeltreffende en pijnloze methode tegen chronische pijn

Sine Wave –andullatietherapie is een innovatieve en pijnloze methode tegen chronische pijn, zonder het gebruik van medicatie.
Deze therapie kan een groot aantal langdurige lichamelijke klachten sterk verminderen. Ze is geschikt voor mensen van jong tot oud en valt ook erg in de smaak bij topsporters. Een Sine Wave- matras genereert warmte via infraroodstraling en mechanische trillingen van 25 tot 50 Hz.
Een Sine-wave andullatietherapie voelt aan als een aangename massage. Het is een uitstekende aanvulling of alternatief voor de medische behandeling van spanning of fysieke pijn, die doorgaans gebaseerd is op pijnstillers.

Voor wie is de Sine Wave – therapie geschikt?

De Sine Wave andullatietherapie is geschikt voor 15 tot 90 jarigen met rug – of andere pijnklachten. Ook sporters doen er hun voordeel mee.
Zij gebruiken het toestel om sneller te recupereren en de bloedsomloop te stimuleren.

Sine Wave –andullatietherapie zorgt voor een significante verbetering van de gezondheidstoestand bij patiënten die lijden aan licht tot hevig vormen van het chronische vermoeidheidssyndroom (CVS), spasmofilie en fibromyalgie.

Een volledige lichaamsvibratie via mechanisch gegenereerde trillingsfrequenties heeft een zeer positief en pijnstillend effect op klachten die voortkomen uit chronische lage rugpijn, osteoporose, menopauze, pijnlijke gewrichten en verzwakte of stramme spieren. Sine Wave andullatietherapie is een 100% veilige en doeltreffende therapie voor iedereen met chronische pijn. En voor sporters die hun lichaam beter willen laten herstellen na trainingen of wedstrijden.

Wij behandelen met de Sine Wave vanuit onze vestiging in Vlissingen, Zeeland. Voor meer informatie neem gerust eens vrijblijvend contact met ons op.